راهنمای خرید محصولات رنگی و فارسی شده در  BiL.ir

دانلود نرم افزار اندروید برای شاپ منوال سایت بیل www.bil.ir

برخی از محصولات سایت بیل که بصورت ویژه و برای اولین بار طراحی شده اند فقط قابلیت نمایش در تلفن همراه و تبلت (اندروید) را دارند به همین دلیل کاربر پس از خرید و دانلود محصول باید نرم افزار نمایشگر نقشه را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب نماید و از طریق این برنامه نقشه ها و محصولات ویژه را مشاهده نماید.

توجه : برای کار با این نرم افزار کاربر در ابتدا باید محصول را از سایت bil.ir  خریداری و دانلود کرده باشد.

کاربر کافی است فقط یک مرتبه این نرم افزار را بر روی تلفن همراه خود نصب نماید و این نرم افزار قابلیت نمایش تمامی محصولات رنگی و فارسی شده در سایت بیل را دارا می باشد به بیانی دیگر این نرم افزار قابلیت نمایش تمامی محصولات ویژه سایت را دارد.

از   اینجا   می توانید نرم افزار   نمایشگر نقشه    را دانلود نمایید علاوه بر آن به همراه هر محصول رنگی یا فارسی شده نیز این نرم افزار موجود است که پس از خرید محصول به همراه فایل نقشه دانلود می شود :

 

 

1 – بعد از نصب نرم افزار بر روی موبایل ، آن را اجرا نمائید :

 

*** اگر در هنگام نصب با پیغام     allow     مواجه شدید آن را فعال نمائید.  ( موبایل از شما اجازه نصب نرم افزار را می خواهد ) .***

2 شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت نام نموده اید را وارد نمائید.

3- اگر برای اولین بار وارد نرم افزار می شوید از شما رمز عبور خواسته می شود که رمز عبوری را انتخاب و وارد نمائید.

*** این رمز عبور می تواند رمز عبوری باشد که با آن در سایت ثبت نام نموده اید یا می توانید رمز عبور جدیدی را وارد نمائید.***

*** باید در هنگام ورود نام کاربری و رمز عبور برای اولین بار موبایل شما به اینترنت دسترسی داشته باشد. ***

4 – بعد از وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور صفحه اصلی نرم افزار قابل مشاهد است.

 

نمایش نقشه ها در نرم افزار

 

5 – برای مشاهده نقشه خریداری شده گزینه رمزگشائی و مشاهده فایل ” را انتخاب نمایید.

پسوند فایل نقشه ها   bil   می باشد بعنوان مثال:  Komatsu.bil

پس از خرید نقشه از سایت بیل باید آن را در پوشه دانلود موبایل (download)  قرار دهید:

*** اگر فایل خریداری شده توسط موبایل دانلود شود بطور اتوماتیک در پوشه دانلود قرار می گیرد و اگر شما توسط کامپیوتر نقشه را دانلود نمائید باید آن را در پوشه download  موبایل قرار دهید. ***

توجه : پوشه دانلود (download) در محل ذخیره داخلی internal storage قرار دارد .

 

6 – حال نقشه (نقشه ها) خریداری شده را که پسوند آنها bil  می باشد را مشاهده می نمایید بر روی نقشه مد نظر کلیک کره و پس از زمان کوتاهی آن را مشاهده می نمایید :

لازم به ذکر است که این نرم افزار قابلیت حرکت در نقشه و بزرگ نمائی آنها را دارا می باشد و به راحتی می توان مسیر ها و قطعات را مشاهده نمود.

 8 –  گزینه    ارسال کد فعال سازی   را انتخاب نمایید پس از آن توسط پیامک کد 4 رقمی بر روی تلفن همراه شما ارسال می شود.

9 کد ارسال شده به تلفن همراه را بعلاوه رمز جدید نوشته و گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب نمائید به این صورت رمز عبور شما تغییر می نماید.

توجه : کاربر فقط قابلیت نصب نرم افزار  بر روی دو تلفن همراه یا تبلت را خواهد داشت.

کاربر در صورت نصب نرم افزار بر روی بیش از دو تلفن همراه (یا تبلت) با پیغام   تعداد نصب نرم افزار بیشتر از حد مجاز است با مدیریت سایت به شماره 09120728910 تماس بگیرید    مواجه می شود و نمی تواند وارد نرم افزار شود.

10 – برای خروج از حساب کاربری در پائین صفحه اصلی نرم افزار گزینه   خروج از حساب کاربری   را انتخاب نمائید و گزینه    بله   را انتخاب نمائید. بدین صورت از حساب کاربری خود خارج می شوید.

 

بسیار مهم : دقت نمائید اگر کاربر از حساب کابری خود خارج شود و بخواهد مجددا وارد حساب کاربری خود شود باید به اینترنت دسترسی داشته باشد پس در مواقعی که کاربر دسترسی به اینترنت ندارد نباید از حساب کاربری خود خارج شود.

نکته : در صورتیکه کاربر به دلیل موجهی مانند خرابی تلفن همراه مجبور شود که نرم افزار را بر روی دستگاه سومی نصب نماید و با پیغام  تعداد نصب نرم افزار بیشتر از حد مجاز است با مدیریت سایت به شماره 09120728910 تماس بگیرید    مواجه شود باید از طریق تلفن همراه به مدیریت سایت اطلاع دهد تا قادر به نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه جدید باشد.

به دلیل آنکه اغلب ماشین آلات راهسازی در مناطقی بیرون از شهر و بدون دسترسی به اینترنت هستند تعمیرکاران و تکنسین ها در هنگام استفاده از این برنامه احتیاجی به اینترنت ندارند.

در واقع این نرم افزار به صورت آفلاین می باشد به این معنا که فقط برای اولین بار و در لحظه وارد کردن نام کاربری و رمز ورود باید به اینترنت دسترسی داشت و پس از آن در صورتیکه کاربر از حساب کاربری خود خارج نشود احتیاج به اینترنت ندارد.

برای آموزش کار با سایت و آموزش خرید نقشه های ویژه بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

آموزش کار با سایت و آموزش خرید نقشه های ویژه

برای اطلاعات بیشتر به سایت بیل به نشانی www.bil.ir    مراجعه نمائید.